Jesteśmy firmą zajmującą się automatyką przemysłową i robotyką w ramach programu czwartej rewolucji przemysłowej INDUSTRIE 4.0.
Istniejemy na rynku od 2008 roku.
W swojej ofercie mamy sprzedaż towarów i usług dla automatyki przemysłowej oraz służb utrzymania ruchu.
Jesteśmy autoryzowanym przedstawiecielem firmy TANOS GmbH w zakresie sprzedaży i autoryzowanym integratorem firmy Beckhoff.
Nasze projekty i realizacje to gwarancja wysokiej jakości i profesjonalizmu będących wynikiem wieloletniego doświadczenia w zakresie automatyki przemysłowej.
Istniejemy na rynku od 2008 roku.
W swojej ofercie mamy sprzedaż towarów i usług dla automatyki przemysłowej oraz służb utrzymania ruchu.
Jesteśmy autoryzowanym przedstawiecielem firmy TANOS GmbH w zakresie sprzedaży i autoryzowanym integratorem firmy Beckhoff.
Nasze projekty i realizacje to gwarancja wysokiej jakości i profesjonalizmu będących wynikiem wieloletniego doświadczenia w zakresie automatyki przemysłowej.
Każdy projekt realizujemy od dokumentacji technicznej, którą tworzymy w środowisku CAD. W kolejnym etapie programujemy sterowniki PLC, PAC lub też DCS oraz tworzymy wizualicje, które z reguły połączone są z telemetrią. W końcowym etapie dokonujemy rozruchu instalacji, którą zamykamy pod klucz.
Naszą mocną stroną są również ekspertyzy techniczne w dziedzinie elektrotechniki oraz audyty przemysłowych sieci komunikacyjnych.
Nasza misja i wizja
Naszą misją jest prowadzenie najwyższej jakości sprzedaży i usług ku zadowoleniu klienta.
Wizja to sprawnie działająca firma oparta na ugruntowanej wiedzy, doświadczeniach i kompetencjach.
Swoją misję i wizję realizujemy poprzez:
Naszą mocną stroną są również ekspertyzy techniczne w dziedzinie elektrotechniki oraz audyty przemysłowych sieci komunikacyjnych.
Nasza misja i wizja
Naszą misją jest prowadzenie najwyższej jakości sprzedaży i usług ku zadowoleniu klienta.
Wizja to sprawnie działająca firma oparta na ugruntowanej wiedzy, doświadczeniach i kompetencjach.
Swoją misję i wizję realizujemy poprzez:
- uwzględnianie potrzeb i oczekiwań Klienta w procesie ciągłego doskonalenia skuteczności systemów zarządzania jakością,
- nieustanne podnoszenie jakości i poziomu świadczonych usług w oparciu o coraz to nowsze techniki i technologie,
- podnoszenie kompetencji personelu oraz doskonalenie produktów i usług.